Intensify - помаже јачању продаје и маркетинг процеса у индустрији културе и забаве


19.11.2014

Intens Net је кћерка фирма основана од стране Intens d.о.о. са мисијом да се позиционира као лидер у пружању gamification loyalty решења у индустрији културе и забаве.

Intensify је мобилно/интернет решење, развијено током 2014. године,  које помаже јачању продаје и маркетинг процеса у индустрији културе и забаве, користећи технике “gamification” маркетинга у спрези са друштвеним мрежама и савременом статистиком понашања корисника. Развој пројекта подржао је Фонд за иновациону делатност Србије у оквиру Програма раног развоја износом од 80.000 евра.

Компанија Intens Net је претходно развила софтвеско решење за организацију догађаја и продају улазница Bilet. По оснивању Intens Net-а, у складу са новом организацијом, Intens Net је преузео даљи развој овог програма. Њихови клијенти су биоскопи, позоришта, тикетинг агенције, културни центри итд.

Интенс нет је поставио себи нови циљ да развију решење које ће омогућити њиховим клијентима да повећају видљивост и продају, увођењем нових, ефикаснијих канала комуникације, коришћењем персонализованих порука – нотификација и интеракцијом са друштвеним мрежама, Facebook, Twitter, Google+.

Пре него што су почели са развојем пројекта, истраживали су тржиште, тражећи готово савремено лојалти решење које би фунционално потпуно задовољило  потребе биоскопа  и индустрије забаве уопште. По анализи тржишта, пошто су уочили потребе али не и адекватно, специјализовано решење, одлучили су да развију један нови концепт који интегрише претходно наведелу листу функционалности.

Задатак Intensify је да привлачи нове и задржи постојеће кориснике, да их награђује, прати статистику њиховог понашања и изгради базу лојалних посетилаца. Главни мотив за посетиоце  при коришћењу Intensify решења је да буду информисани о значајним догађајима, граде свој профил и добијају вредност примањем поклона, специјалних понуда, попуста, наградних игара, путем социјализације.

Основа лежи у његовој различитости у односу на друга решења, начину на који су у једном програму интегрисане функционалност савременог лојалти програма и функционалност ефикасног решења за маркетиншке промотивне активности. Администраторска конзола је једноставан, а ефикасан алат за менаџере маркетинга. Статистички модул омогућава маркетингу да прати и мери резултате сопствених активности у реалном времену.

Производ је комплетно развијен и интерно тестиран. Недавно су потписали уговор са једном домаћом компанијом која поседује синеплекс биоскопе. Очекују почетак коришћења програма у реалним условима у најскорије време. Intensify је презентован компанијама из више земаља, као што су Велика Британија, Француска, Немачка, Белгија, Јапан и добили веома позитивне коментаре.

“Будући развој планирамо на основу повратних информација које смо добили од стручњака компанија којима је производ до сада представљен. На основу показаног интереса, Intensify се уз одређене адаптације може ефикасно користити и у другим делатностима, осим ове за коју је изворно намењен, Наш циљ је да развијемо специјализована решења која ће потпуно задоволити њихове потребе.”, рекла је Свејтлана Азарић, заменик директора Intens Net-а.