Intensify - pomaže jačanju prodaje i marketing procesa u industriji kulture i zabave


19.11.2014

Intens Net je kćerka firma osnovana od strane Intens d.o.o. sa misijom da se pozicionira kao lider u pružanju gamification loyalty rešenja u industriji kulture i zabave.

Intensify je mobilno/internet rešenje, razvijeno tokom 2014. godine,  koje pomaže jačanju prodaje i marketing procesa u industriji kulture i zabave, koristeći tehnike “gamification” marketinga u sprezi sa društvenim mrežama i savremenom statistikom ponašanja korisnika. Razvoj projekta podržao je Fond za inovacionu delatnost Srbije u okviru Programa ranog razvoja iznosom od 80.000 evra.

Kompanija Intens Net je prethodno razvila softvesko rešenje za organizaciju događaja i prodaju ulaznica Bilet. Po osnivanju Intens Net-a, u skladu sa novom organizacijom, Intens Net je preuzeo dalji razvoj ovog programa. Njihovi klijenti su bioskopi, pozorišta, tiketing agencije, kulturni centri itd.

Intens net je postavio sebi novi cilj da razviju rešenje koje će omogućiti njihovim klijentima da povećaju vidljivost i prodaju, uvođenjem novih, efikasnijih kanala komunikacije, korišćenjem personalizovanih poruka – notifikacija i interakcijom sa društvenim mrežama, Facebook, Twitter, Google+.

Pre nego što su počeli sa razvojem projekta, istraživali su tržište, tražeći gotovo savremeno lojalti rešenje koje bi funcionalno potpuno zadovoljilo  potrebe bioskopa  i industrije zabave uopšte. Po analizi tržišta, pošto su uočili potrebe ali ne i adekvatno, specijalizovano rešenje, odlučili su da razviju jedan novi koncept koji integriše prethodno navedelu listu funkcionalnosti.

Zadatak Intensify je da privlači nove i zadrži postojeće korisnike, da ih nagrađuje, prati statistiku njihovog ponašanja i izgradi bazu lojalnih posetilaca. Glavni motiv za posetioce  pri korišćenju Intensify rešenja je da budu informisani o značajnim događajima, grade svoj profil i dobijaju vrednost primanjem poklona, specijalnih ponuda, popusta, nagradnih igara, putem socijalizacije.

Osnova leži u njegovoj različitosti u odnosu na druga rešenja, načinu na koji su u jednom programu integrisane funkcionalnost savremenog lojalti programa i funkcionalnost efikasnog rešenja za marketinške promotivne aktivnosti. Administratorska konzola je jednostavan, a efikasan alat za menadžere marketinga. Statistički modul omogućava marketingu da prati i meri rezultate sopstvenih aktivnosti u realnom vremenu.

Proizvod je kompletno razvijen i interno testiran. Nedavno su potpisali ugovor sa jednom domaćom kompanijom koja poseduje sinepleks bioskope. Očekuju početak korišćenja programa u realnim uslovima u najskorije vreme. Intensify je prezentovan kompanijama iz više zemalja, kao što su Velika Britanija, Francuska, Nemačka, Belgija, Japan i dobili veoma pozitivne komentare.

“Budući razvoj planiramo na osnovu povratnih informacija koje smo dobili od stručnjaka kompanija kojima je proizvod do sada predstavljen. Na osnovu pokazanog interesa, Intensify se uz određene adaptacije može efikasno koristiti i u drugim delatnostima, osim ove za koju je izvorno namenjen, Naš cilj je da razvijemo specijalizovana rešenja koja će potpuno zadovoliti njihove potrebe.”, rekla je Svejtlana Azarić, zamenik direktora Intens Net-a.